topbella

Saturday 10 July 2010

I am BACK!!!! A new Wing...

Here I come again...
A new start, a new Wing!!! ^^
Think of the days I stopped blogging, everyday was a busy and tiring day but full of laughters and excitement. . .
Thank you for all the support, love and care. . .
Thank you for making my everyday a Happy Day! xF

停写了一阵子,我又从新出发了。新的开始,一个全新的我。。。现在最想做的事情是感恩。
感谢帮助过我,鼓励我和一直给我支持的亲人和朋友,在我迷惘沮丧,心情低落,悲伤和受委屈的时候,对我不离不弃。
感谢初中和高中是的同学,大学先修班的朋友。。。
感谢那些伤害过我的人,因为你们,让我成长,让我学会了宽容,体谅和放下。。。
不管以后会怎样改变,我都要在此谢谢你们。谢谢你们带给我的温情,给了我永远珍藏的记忆。

感谢主一直以来如此的眷顾我。。。

Posted by : Wing

No comments:

Post a Comment

 
Elle's Family© Diseñado por: Compartidisimo