topbella

Wednesday 9 June 2010

年少梦想...

看到有同学在部落格里写到为自己没有梦想而感到茫然,不知去向。
回想自己小时后,我有过很多愿望,很多的梦想。我还成经骄傲的以为自己很特别,出类拔萃。
长大之后,才发现原来自己在很多方面都比不上别人。现在选读的课程,好像都不成是我年少时的梦想。我喜欢弹琴,说过要成为钢琴家。我也喜欢教学,希望有朝一日可以成为大学教授。还有许多许多,我也不记得自己许过哪些愿望了。只知道自己最近一直渴望成为心理学家。
我所有的梦想,所有的愿望,都随着我踏进Swinburne的那一刻起,粉碎了,不能实现了。。。只可以用来回味,让自己暂时沉醉在梦想的时光里。。。

Posted by : Wing

4 comments:

  1. :P just dun give up... everyones there to support!!

    believe what you think it's right!

    God is there no matter where you are ^^

    ReplyDelete
  2. since when you start to understand chinese? xD God bless you too... +u Moon!!!

    ReplyDelete
  3. hahaha,don worry darlin,there ar so many ways to success,u ar so clever and hav lots of love,sure u can be sucess in everythin u did! hehehe,and ho,the gal who don hav dream is 6po ha?hahaha.u ar lucky as u stil hav dream and at least u won lost ur wway,rite? jia u o~ luv ya~

    ReplyDelete
  4. =) i get you honey... muaks... i am sure that you can be successful too one day... +u to all of us!!!

    ReplyDelete

 
Elle's Family© Diseñado por: Compartidisimo